Effectief telefonisch incasseren

Wie tot 10 kan tellen….. 

Zo eenvoudig blijkt het in de praktijk niet te zijn.

Doel van de training
Deze training leert je welke mogelijkheden de telefoon biedt bij het incasseren van vorderingen en hoe en wanneer je deze het beste in kunt zetten. Je leert betere afspraken maken en vergroot de kansen dat afspraken ook daadwerkelijk worden nagekomen. De telefoon is een bijzonder efficiënt en effectief middel wanneer deze op de juiste wijze wordt ingezet. Een interactieve communicatietraining met voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.

Inhoud van de training
-  De fasen van een telefoongesprek
-  Communicatie technieken
-  Hoe ga ik om met weerstanden en smoesjes
-  De betalingsregeling
-  Rollenspellen 

Resultaat
Na het volgen van deze praktijkgerichte training gaat het voeren van een telefoongesprek je makkelijker af. Het maken van afspraken gaat vanzelf en wat blijkt, de afspraken worden ook beter nagekomen. In het vervolg zul je (nog) sneller de telefoon pakken!

Duur 
2 aaneengesloten dagdelen  

Voor wie?
Beginnende én meer gevorderde debiteurenbeheerders, incassomedewerkers, medewerkers financiële administratie en leidinggevenden.

Voor deze training geldt een open inschrijving, check de activiteitenagenda voor de geplande data en schrijf u in.

Opbellen
E-mail
Info